https://www.tisztakanape.hu
Hatályos 2025. 01. 31-től.
Kérem figyelmesen olvassa el ezt a tájékoztatót, a szolgáltatás megrendelésével elfogadja az ebben a dokumentumban foglaltakat! Az Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Vad Sándor ev. (székhely: 5420 Túrkeve Endrédi u. 24., adószám: 48211181-1-36), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett weboldal használatára és szolgáltatására vonatkozó szolgáltatási feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásaimat, amennyiben minden pontjával egyetért!
Tartalomjegyzék
1. Impresszum
2. A weboldalról
3. A szolgáltatás megrendelése
4. A munkavégzés menete
5. Fizetés
6. Egyéb rendelkezések
1. Impresszum
Szolgáltató Neve: Vad Sándor ev.
Székhelye: 5420 Túrkeve Endrédi u. 24.
Levelezési címe: 5420 Túrkeve Endrédi u. 24.
Telefonszáma: +36 70 278 1847
E-mail címe: tisztakanape@gmail.com
Nyilvántartásba vevő hatóság: Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Nyilvántartási száma: 58498484
Adószáma: 48211181-1-36
Tárhelyszolgáltató: Rackhost Zrt. (6722 Szeged Tisza Lajos u. 41., adószám:25333572-2-06) info@rackhost.hu +36 1 445 1200
2. A weboldalról
A www.tisztakanape.hu weboldal célja a Szolgáltató tevékenységének bemutatása, információ átadása, kapcsolat létesítése, szolgáltatás megrendelése. A Kapcsolat oldalon található gomb segítségével e-mailt küldhet a Szolgáltató részére, a telefonszám okostelefonon kattintható, hívást kezdeményezhet könnyedén. Az információ kérése, érdeklődés semmilyen kötelezettséggel nem jár.
3. A szolgáltatás megrendelése
A szükséges információk megszerzése után a szolgáltatást a weboldalon keresztül telefonon vagy e-mail-ben tudja megrendelni; mind magánszemélyek, mind cégek számára (továbbiakban: “Ügyfél”) elérhető szolgáltatásom. A megrendelés során szükséges megadnia néhány adatot: a nevét, címet (ahol a munkavégzés történni fog), telefonszámot (amin el tudom érni bármilyen, az elvégzendő munkával kapcsolatos ügyben), az elvégzendő munka adatait (a tisztítandó bútorok mennyisége, egyéb tulajdonságai, stb.) A munkavégzés dátumát, időpontját közös egyeztetés után véglegesítjük.
4. A munkavégzés menete
Az előre egyeztetett helyen és időpontban elvégzem a munkát, amihez szükség lesz áramra, vízre. Gyakran szükséges elmozdítani a helyéről a bútort, hogy az elérhető összes kárpitozott felület tisztítható legyen. A tisztítás után nedves marad a bútor, a száradási idő több mindentől függ, a lehető leggyorsabb száradás érdekében javaslatokat teszek annak meggyorsítása érdekében. A tisztítás jelentős hanghatással jár, kérem ezt vegye figyelembe! A szolgáltatás megrendelésével elfogadja, hogy a tisztítás során készíthetek fotókat és/vagy videókat a tisztítandó bútorról, a honlapon található referencia fotók mintájára. Minden esetben ügyelek arra, hogy semmilyen személyes, az Ügyfél beazonosítására alkalmas tárgy ne látszódjon a képeken/videókon. Kifejezett kérésre természetesen eltekintek a fotók/videók rögzítésétől.
5. Fizetés
Az elvégzett munka ellenértékét készpénzben, bankkártyával vagy átutalással rendezheti, az előre megbeszélt árnál nem kérek többet, kivéve, ha az előzetes egyeztetéshez képest változás áll be (kevesebb vagy több bútort kell tisztítani). A bankkártyás fizetés abban az esetben nem lehetséges, ha az adott területen nem elérhető a mobilinternet-szolgáltatás. A szolgáltatásról minden esetben számlát állítok ki, melyet elektronikus formában, e-mail-ben küldök el, ehhez elengedhetetlen, hogy az Ügyfél megadja az e-mail-címét, nevét, címét. Cégek, vállalkozók esetében adószámra is szükség lesz. A bankkártyás fizetés bizonylatát szintén e-mail formájában fogja megkapni. A munka elvégzése után az Ügyfél nem élhet elállási joggal.
6. Egyéb rendelkezések
A személyes adatok biztonsága fontos számomra, erről bővebben az adatkezelési tájékoztatóban olvashat, melyet honlapomon megtalál! A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadók.
Túrkeve, 2025. 01. 31.